Word al spelend slimmer met SmartGames!

Donderdag 30 november 2017 — Nog een leuk nieuwtje voor het einde van het jaar? Smart kiest voor Walkie Talkie! Meer nog, onze nieuwe klant, bekend van de gamemerken SmartGames, SmartMax en GeoSmart, viert in december zijn 25ste verjaardag! Proficiat en op naar een mooi, speels jaar!

Wij zetten SmartGames in de schijnwerpers met hun gamma logicaspelen om hersenvaardigheden, reflectie en het geheugen te ontwikkelen. Deze games combineren het beste van twee werelden: bevorderend entertainment gecombineerd met hersentrainingdie leidt tot de ontwikkeling van cognitieve vaardigheden.

Met SmartGames bereikt het speelplezier een heel ander niveau! SmartGames spelen betekent plezier hebben, maar ook je grenzen leren kennen en overschrijden.

Hoe SmartGames beschrijven in 6 punten?

Games ontworpen voor 1 speler die op elk moment en in alle vrijheid kunnen worden gespeeld. Perfect om kinderen te leren alleen plezier te hebben! Als je ook mee wilt doen, geen probleem! De oplossingen van sommige uitdagingen kunnen voor velen net zo leuk zijn!

Eenvoudig te begrijpen games. De verschillende uitdagingen zijn verdeeld in evoluerende moeilijkheidsniveaus (maximum 4 of 5). Van "starter" tot "genie", de uitdagingen zijn altijd interessant en passen zich geleidelijk aan aan ieders niveau.

Het zijn logische games die al je  vaardigheden in daden omzetten: plaatsbepaling, probleemoplossing, geheugentraining en gebaarherkenning. Ouders kunnen het spel kiezen op basis van de behoeften van hun kinderen.

Het opruimen van de spelen is gemakkelijk. Ben je het gewoon om urenlang te zoeken naar een puzzelstukje? Dat is nu voorbij dankzij SmartGames! Alle spelen bevatten een opbergdoos die geschikt is om de spelen netjes op te bergen.

SmartGames heeft met zijn spelen al verschillende prijzen gewonnen. Ze zijn met de grootste zorg ontworpen en gemaakt uit kwaliteitsmateriaal dat het in staat stelt om een tijdje mee te gaan. Bovendien bevatten de games zoveel uitdagingen dat er eindeloos mee gespeeld kan worden.

Een uitgebreid assortiment voor alle leeftijden en alle voorkeuren. SmartGames biedt games voor kinderen vanaf 3 jaar oud, maar de meeste zijn gericht op tieners en volwassenen (van 7 tot 99 jaar oud). Met SmartGames is er geen generatiekloof omdat iedereen kan deelnemen.

Dankzij het assortiment van verschillende thema's vindt ieder wat wils! Hieronder een selectie van de belangrijkste producten van dit seizoen.

Waar is Sneewwitje?
Ontdek de magie van het populaire sprookje in dit originele denkspel. SneeuwWitje Deluxe is een kennismaking met logica, kleuren en symbolen, speciaal op maat van kleuters. Leeftijd van 4 tot 7 jaar // € 24,99

Bouw wegen en bruggen en verbind de tempels!
Plaats de juiste wegen en bruggen op het spelbord en verbind de tempels met elkaar. Maar let op! Het pad dat naar wijsheid leidt is zelden een rechte weg... Leeftijd van 7 tot 99 jaar // € 22,99

Help de konijntjes zich al springend te verstoppen in JumpIN'!
Spring over andere konijnen, paddestoelen en vossen, totdat alle konijnen veilig in een hol zitten. Leeftijd van 7 tot 99 jaar // € 14,99

Focus op het centrale vierkant!
Leg de 10 puzzelstukken op het spelbord zodat de afbeelding in het midden van het spelbord overeenkomt met de opdracht. Focus en los zo de 120 uitdagingen op. Leeftijd van 8 tot 99 jaar // € 9,99

OVER SMART NV

Smart nv is een Belgisch bedrijf dat in december 1992 werd opgericht in Kontich nabij Antwerpen.  Onder Smart nv vallen drie merken: SmartGames (opgericht in 1999), SmartMax (opgericht in 2010) en GeoSmart (opgericht in 2016). Vrijwel alle producten worden rechtstreeks door Smart in België vervaardigd en in meer dan 70 landen over de hele wereld verkocht.

SmartGames is de wereldleider in leuke puzzelspellen die de hersenen trainen. Met SmartMax kunnen kinderen veilig de fascinerende wereld van magnetisme te verkennen. En GeoSmart is een magnetisch bouwspel.

Voor meer info, aarzel niet om een ​​kijkje te nemen op de sites van SmartGamesSmartMax of GeoSmart.