Vier bioscooptips voor een heerlijke kerstperiode met je bengels!

Maandag 13 november 2017 — Niets gezelliger tijdens koude en regenachtige winterdagen dan met het hele gezin genieten van een hartverwarmend bezoekje aan de bioscoop. Ontsnap deze winter dan ook gemakkelijk aan de ijzige temperaturen en beleef een avontuurlijke filmdag met allerlei activiteiten én avant-premières in jouw favoriete Kinepolisbioscoop. Deze vier bioscooptips beloven je schattige bengels alvast eindeloze winterpret!

Movie Classics - Home Alone

Elke derde maandag van de maand kun je vervlogen filmklassieker (her)ontdekken in jouw favoriete bioscoop.

18 december 2017
Kun je bijna 30 jaar later nog steeds niet genoeg krijgen van de dolle fratsen van Kevin en co? Jouw kids zullen zeker en vast ook fan zijn van deze kerstfilm bij uitstek! Het nieuwe filmconcept Movie Classics brengt elke derde maandag van de maand een filmklassieker opnieuw in de zalen en met de hilarische film Home Alone is de kersttoon meer dan gezet. Meer info

In alle Kinepolis bioscopen
Tickets voor € 8,50
Meer info

Family at the Movies - Coco

Eén dag per maand wordt Kinepolis omgetoverd tot hét kinderparadijs met allerlei activiteiten en topfilms.

Coco op 19 november 2017 & Paddington 2 op 9 en 10 december 2017
Een blauwe loper, een fotowall én een discozaal! Wat heb je nog meer nodig tijdens een toffe voormiddag? Een topfilm, natuurlijk! Gelukkig brengt Family at the Movies elke maand een feel good familiefilm in de zalen. Eind november is het de beurt aan de kleurrijke én langverwachte Disneyfilm Coco. Vlak voor die vertoning krijg je ook de kortfilm Olaf's Frozen Adventure te zien! Kan het nog schattiger? Ja! In december keert beertje Paddington terug naar grote scherm met de film Paddington 2 en beleeft hij de dolste avonturen. Meer info

In alle Kinepolis bioscopen
Tickets voor € 12
Meer info

Ontmoet de meisjes van K3

en 17 december 2017
In december vaart de langverwachte love cruise van K3 langs alle Vlaamse Kinepolisbioscopen!  Kom op een druilige decemberdag de nieuwe film K3: Love Cruisebekijken en geef je bengels op 9 en 17 december de kans om hun favoriete heldinnen te ontmoeten in Kinepolis Antwerpen, Hasselt, Gent en Kortrijk. Meer info

Cast visit K3
Ontmoet Klaasje, Marthe & Hanne en ontdek hun 1e film!

9/12 Kinepolis Antwerpen
17/12 Kinepolis Hasselt, Gent en Kortrijk
Tickets € 12
Meer info

Ook zin in quality time met het gezin? Dankzij de Kinepolis Family Card kun je samen met je kids genieten van familiefilms aan een kindertarief!

Over Kinepolis
Kinepolis Group NV ontstond in 1997 uit een fusie van twee familiale bioscoopgroepen, en werd beursgenoteerd in 1998. Kinepolis staat voor een innovatief bioscoopconcept dat als baanbrekend geldt binnen de sector. Kinepolis Group NV telt 48 bioscopen, verspreid over België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, Zwitserland en Polen. Naast haar bioscoopactiviteit is de Groep ook actief in filmdistributie, eventorganisatie, schermreclame en vastgoedbeheer. Meer dan 2.300 medewerkers zetten zich elke dag in om miljoenen bioscoopbezoekers een onvergetelijke filmbeleving te bezorgen. Ontdek meer op Kinepolis.be!