Van boot naar sneaker:  Palladium stelt Pallaville voor

Van boot naar sneaker: Palladium stelt Pallaville voor

Donderdag 11 februari 2016 — Een primeur voor Palladium! Sinds 1947 maakt Palladium je favoriete boots om de stad te ontdekken. Nu is het tijd voor een update vindt het Franse schoenenmerk: introducing, voor de eerste keer deze zomer, de Pallaville collectie.

Pallaville is de grote nieuwigheid van het zomerseizoen. Deze sneaker-geinspireerde boot  is een herinterpretatie van de klassieke Palladium-schoen. De Pallaville-collectie symboliseert de evolutie en innovatie van het merk, maar blijft trouw aan het erfgoed en de karakteristieke kenmerken.

Licht, sportief en geknipt voor zomerse stadswandelingen komen de modellen in een lichtgewicht canvas bovenkant en EVA-buitenzolen.

De Pallaville-collectie is beschikbaar voor mannen en vrouwen, in verschillende hoogtes: laag, hoog en baggy.

OVER PALLADIUM

L’ORIGINALE DEPUIS 1947 -  opgericht in 1920, produceerde Palladium vliegtuigbanden voor de luchtvaart. Volgens hetzelfde procedé als de banden: door rubber en canvas met elkaar te laten versmelten, ging het bedrijf ertoe over om schoenen te produceren. Zo zijn de materialen van Palladium Boots van hoogwaardige kwaliteit, maar tegen een betaalbare prijs. Een ideale combinatie! De onverwoestbare en inmiddels iconische Pampa boot wordt in 1947 geboren en vormt snel een vast onderdeel van het tenue van het Franse Vreemdelingenlegioen. Palladium Boots wordt geprezen vanwege zijn functionaliteit in combinatie met comfort en duurzaamheid. Hedendaags wordt deze schoen gedragen door urban explorers wereldwijd. Bijna 70 jaar ervaring, hedendaagse fabricage en hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat je Palladium Boots zonder zorgen dag in en dag uit kan dragen.

www.palladiumboots.com