Trick or treat! Kom bibberen tijdens Halloween Night bij KINEPOLIS

Maandag 16 oktober 2017 — Kinepolis komt ook dit najaar opnieuw op de proppen met een een horror filmervaring van formaat tijdens de ongekroonde koning der feestdagen: Halloween! Speciaal voor Halloween Night verzamelde Kinepolis de crème de la crème van de aankomende horrorfilms op het grote scherm. Op dinsdag 31 oktober worden drie bloedstollende films achter elkaar vertoond tijdens dé ultieme gruwelavond in de bioscoop. Trick or treat!

Fan van horror en helemaal klaar voor een potje griezelen? Markeer dinsdagavond 31 oktober in het bloedrood je agenda want dan kun je opnieuw de meest huiveringwekkende avond van het jaar vieren bij Kinepolis! Kom bibberen tijdens Halloween Night met de vertoning van Happy Death Day en de avant-premières van de 8ste 'Saw'-film Jigsaw en Escape Room

Happy Death Day
In Happy Death Day speelt Jessica Rothe (La La Land) een studente die steeds dezelfde afschuwelijke dag waarop ze wordt vermoord opnieuw meemaakt. In een bloedstollende race tegen de klok probeert ze erachter te komen wie haar wil vermoorden. Nagelbijten gegarandeerd!

Avant-première Jigsaw
Wanneer er door de hele stad lichamen opduiken -keer op keer op een gruwelijke manier om het leven gebracht- wijzen alle sporen naar de overleden moordenaar John Kramer. Deze langverwachte film speelt op 31/10 in avant-première op Halloween Night. Een must-see voor alle horror & gore fans.

Avant-première Escape Room
Jeff wil een artikel schrijven over een nieuwe Escape Room. Hij maakt van de gelegenheid gebruik om zijn geliefde en een bevriend koppel mee te nemen. Met vier is het altijd leuker dan alleen, zeker wanneer de ontwerper van de kamer Brice er een extra spelelement aan toevoegt: een (al dan niet echte) seriemoordenaar waarvan de ketting elke 5 minuten iets losser komt te staan. Op het puntje van je stoel zitten!

Over Kinepolis
Kinepolis Group NV ontstond in 1997 uit een fusie van twee familiale bioscoopgroepen, en werd beursgenoteerd in 1998. Kinepolis staat voor een innovatief bioscoopconcept dat als baanbrekend geldt binnen de sector. Kinepolis Group NV telt 48 bioscopen, verspreid over België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, Zwitserland en Polen. Naast haar bioscoopactiviteit is de Groep ook actief in filmdistributie, eventorganisatie, schermreclame en vastgoedbeheer. Meer dan 2.300 medewerkers zetten zich elke dag in om miljoenen bioscoopbezoekers een onvergetelijke filmbeleving te bezorgen. Ontdek meer op kinepolis.be