Tover een Michelinster op je bord met de DOMO voedseldroger

Dinsdag 1 december 2015 — Wil je extra uitpakken tijdens je diners en je gasten omver blazen met je professionele kookkunsten? Werk je borden af zoals sterrenchefs dat doen met de DOMO voedseldroger. Van groentechips en krokantjes van forelhuid, van gedroogd fruit tot gesuikerde rozenblaadjes, haal de chef-kok in jou naar boven!

Niet alleen voor sterrenrestaurants is een voedseldroger een graag gezien keukentoestel, ook voor de hobbykoks en foodies onder ons is het een gastronomische must-have. DOMO Elektro speelt in op deze trend en ontwikkelt samen met Piet Huysentruyt een handige voedseldroger voor in jouw keuken. Piet zelf gebruikt het toestel dagelijks in zijn restaurant Likoké in Frankrijk dat in 2014 een Michelinster binnenhaalde!

“De mogelijkheden met de voedseldroger zijn eindeloos. Zo kan je je eigen zongedroogde tomaten of rozenbottelthee maken. Ook voor de afwerking van je gerechten kan je je behelpen. Want zeg nu zelf, een gerecht smaakt toch beter met een krokantje.”

Meer nog, het droogproces verlengt de houdbaarheid van je producten zonder verlies van vitaminen, mineralen of andere voedingsstoffen.

De DOMO voedseldroger geeft elk gerecht een bijzondere en vooral smaakvolle toets. Laat je inspireren want bij de voedseldroger krijg je een handig boekje met enkele eenvoudige droogrecepten én zelfs meer upscale gerechten die Piet zelf klaarmaakt in Likoké. Wat dacht je van beignets van varkenskop? Of focaccia met zalmforel en groene olijf? Er zijn ook recepten voor de vegetariërs onder ons. Zo legt Piet haarfijn uit hoe je geitenkaas met gefermenteerde rode kool maakt.

Maak van elk diner een culinair hoogtepunt, want dankzij de DOMO voedseldroger imponeer je gegarandeerd vrienden en familie.

Kenmerken

• diameter: 33 cm
  • 5 droogniveaus
  • 3 drooginstellingen
  • met filter en oververhittingsbeveiliging
  • inclusief receptenboek met 4 recepten van Piets restaurant Likoké

Richtverkoopprijs: 69,95 euro
Verkrijgbaar bij de betere elektro- en huishoudspeciaalzaak.

Klik hier voor beelden in hoge resolutie.

Meer over Domo Elektro
Domo Elektro, de expert in kleinhuishoud is voornamelijk actief in België, Luxemburg, Frankrijk, Tsjechië, Nederland en Duitsland. Domo Elektro bestaat uit een team dynamische medewerkers dat het partnerschap met de klant hoog in het vaandel draagt. Door de intense samenwerking tussen de verschillende afdelingen kunnen we naast een breed gamma producten een professionele service aanbieden aan al onze klanten. Sinds de oprichting van de firma in 1986 is het assortiment enorm uitgebreid. Vandaag kunnen we steunen op een actief assortiment van meer dan 250 artikels in verschillende categorieën. Het hoofdkantoor bevindt zich in Herentals, door onze gunstige ligging kunnen we onze klanten van een "Just-In-Time levering" voorzien. De firma beschikt over een opslagcapaciteit van 17.000 m². Domo Elektro producten zijn verkrijgbaar bij de elektro- en huishoudspeciaalzaak. Vind de dichtstbijzijnde DOMO verkooppunten via http://www.domo-elektro.be/nl-be/home/verkooppunten.aspx