Stevig in de schoenen met de Pallabrouse HIKR boot !

Donderdag 4 augustus 2016 — Ga voor een avontuurlijke herfst/winter 2016. En als je erop uittrekt, aub, vertrek in stijl!

Geïnspireerd op de stijl van de outdoor wandelschoen, introduceert Palladium de HIKR boot.

De metalen oogjes en stevige veters werken de avontuurlijke look van de boot helemaal af. De zachte vilten achterkant zorgt dan weer voor extra comfort en een urban feel.

De Pallabrouse HIKR komt in kwalitatief leder, met een wat afgewassen look. De boot krijgt drie varianten, elke met een sterke, unieke look, bang on op de hiking trend van deze winter.

Hey, Happy Camper: klaar om eropuit te trekken?

OVER PALLADIUM

L’ORIGINALE DEPUIS 1947 -  opgericht in 1920, produceerde Palladium vliegtuigbanden voor de luchtvaart. Volgens hetzelfde procedé als de banden: door rubber en canvas met elkaar te laten versmelten, ging het bedrijf ertoe over om schoenen te produceren. Zo zijn de materialen van Palladium Boots van hoogwaardige kwaliteit, maar tegen een betaalbare prijs. Een ideale combinatie! De onverwoestbare en inmiddels iconische Pampa boot wordt in 1947 geboren en vormt snel een vast onderdeel van het tenue van het Franse Vreemdelingenlegioen. Palladium Boots wordt geprezen vanwege zijn functionaliteit in combinatie met comfort en duurzaamheid. Hedendaags wordt deze schoen gedragen door urban explorers wereldwijd. Bijna 70 jaar ervaring, hedendaagse fabricage en hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat je Palladium Boots zonder zorgen dag in en dag uit kan dragen.

www.palladiumboots.com

Louis Vuitton AW16