STABILO kiest voor Walkie Talkie !

Woensdag 29 juni 2016 — Slijp je potlood, neem notitie en onderstreep goed wat zal volgen.

Want niemand minder dan STABILO kiest voor Walkie Talkie om zijn top producten de komende maanden kleurrijk in de verf te zetten!

In 2016 focust Walkie Talkie op het ‘kleuren’ en zet het de volgende producten in de kijker:
·      STABILO CAPPI
·      Viltstiften TRIO SCRIBBI
·      WOODY 3 IN 1

Verder organiseren Walkie Talkie en Stabilo ook meerdere creatieve acties voor zowel de allerkleinsten als de iets ouderen :

·      Zo vind je een life-size tekening in het Kindermuseum in Brussel waaraan iedereen kan meewerken ! Je lees het goed. Een Belgische illustrator schetst er een levensgroot dessin, zonder deze in te kleuren. Hiervoor rekenen we op de medewerking van de kinderen om met STABILO-materiaal aan de slag te gaan en hun creativiteit erop bot te vieren.

·      Kleuren ontspant en dat ervaren nu ook meer en meer volwassenen. STABILO speelt in op deze trend en biedt geestelijke ontspanning aan de iets oudere generatie met een prachtig kleurboek en een doos kleurpotloden ! Een perfect geschenk om onder de kerstboom te leggen voor jouw Secret Santa !

Maar nog even geduld voor deze projecten! We kunnen jullie wel al volgende nieuwigheden voorstellen voor kinderen: STABILO CAPPI, vergeet zoekgeraakte dopjes,TRIO SCRIBBI, met meeverende punt  speciaal voor de beginnende kunstenaar enWOODY 3 in 1, 3 potloden in 1 die op alle oppervlaktes werken!

STABILO CAPPI

Vergeet zoekgeraakte dopjes !

“Waar is het dopje van de stift naartoe?” Een steeds wederkerende vraag… Maar dat is nu verleden tijd!

Want de innovatieve CAPPI vilstiften VAN STABILO hebben elk een kleine ring op de dop waardoor je al je stiftjes netjes bijeen houdt aan een flexibele ketting. En zelfs al zou je het kwijtraken, de stift kan tot 24u zonder dop zonder uit te drogen.

Voor artiesten vanaf 5 jaar.

TRIO SCRIBBI

Onweerstaanbaar onverwoestbaar !

Vilstiften worden bij kleine, zeer enthousiaste kunstenaars nogal op de proef gesteld. Jonge kinderen die beginnen te kleuren of krabbelen beheersen de finesse van een stift vast te houden nog niet voldoende en drukken vaak heel enthousiast (lees: hard) met de stift op het blad.

STABILO biedt met de TRIO SCRIBBI viltstift een antwoord op kapotte stiftpunten en komt op de proppen met een onverwoestbare, meeverende dikke punt! Licht, een vaste grip door de driehoekige vorm en een meeverende punt, de TRIO SCRIBBI combineert ergonomie en innovatie.

Voor enthousiaste kunstenaars vanaf 3 jaar.

WOODY 3 EN 1

Schud meerdere stunts uit de mouw!

Kleurpotlood, waskrijt en aquarel, de WOODY 3 in 1 tovert drie potloden in één. Ze zijn groot, ongelooflijk stevig en de XXL binnenkant geeft net zoveel kleur als 8 standaard kleurpotloden. Meer nog, de WOODY 3 in 1 werkt op alle oppervlaktes, van glas, karton en donkere ondergronden tot borden en, hoe kan het ook anders, op papier !
Voor artiesten vanaf 3 jaar.

#Becolorful          # Stabilo

OVER STABILO

Sinds de oprichting van STABILO in 1855 is het bedrijf dé wereldwijde referentie in de markt van schrijfproducten.
Vanaf de beginjaren onderscheidt het merk zich op vlak innovatie. Zo brengt zij in 1875 als eerste merk een onuitwisbaar potlood op de markt én patenteert het product meteen. STABILO neemt een essentiële plek in in ons dagelijks leven. Het schoolvoorbeeld is de markeerstift STABILO BOSS. Gelanceerd in 1971 wordt dit product al snel een wereldwijde marktleider. In 1997 gaan maar liefst meer dan één miljard exemplaren over de toonbanken!
In 2004 wint STABILO de OPI-prijs van meest innovatieve onderneming van het jaar met hun revolutionaire producten die hun stempel dagelijks drukken op de markt.

Voor meer informatie over de producten, surf naar de site.

Wil je één van deze producten testen of gebruiken voor een publicatie, of heb je nog een vraag, aarzel niet ons te contacteren :

Walkie Talkie - Maureen Richard
maureen@talkie.be