Spookalarm: met de PLAYMOBIL Ghostbusters op spokenjacht

Woensdag 17 mei 2017 — De afgelopen weken waren er steeds vaker berichten over paranormale gebeurtenissen en vreemde waarnemingen. Alle geesten en spoken opgepast: eindelijk zijn de PLAYMOBIL Ghostbusters er! Zojuist kwam het bericht binnen dat de Ghostbusters Peter Venkman, Ray Stantz, Egon Spengler en Winston Zeddemore hun intrek nemen in kinderkamers en samen met alle kleine en grote fans op spokenjacht gaan.

De laatste tijd waren er in de PLAYMOBIL-wereld regelmatig meldingen van mysterieuze geluiden, rare gewaarwordingen en rondzwevende meubels. En ineens dook ook overal groen slijm op... De onverklaarbare gebeurtenissen trokken overal de aandacht en zorgden voor nogal wat speculatie, zelfs de politie was radeloos.

Volgens de laatste berichten zijn spoken verantwoordelijk voor alle commotie: de Ghostbusters™ brandweerkazerne slaat alarm!

Maar gelukkig is de redding nabij, de Ghostbusters kunnen in hun Ecto-1 overal in een mum van tijd zijn. Of het nu gaat om Slimer of de Terror Dogs, de iconische parapsychologen kunnen met hun PKE-meters elk spook opsporen, al verstopt deze zich nog zo goed. Met de apparatuur van de Ghostbusters kunnen de spoken overal ontdekt en gevangen worden, of ze zich nu schuilhouden in de kinderkamer, het keukenkastje of op zolder. Maar wacht! De Stay Puft Marshmallow Man waart nog rond in de stad... Lukt het de Ghostbusters om hun tot nu toe sterkste tegenstander te verslaan?

Alle spoken opgepast! De PLAYMOBIL Ghostbusters krijgen hulp van talloze kleine Ghostbustertjes. Protonstralen en spokenvallen in de aanslag, de jacht kan beginnen!

Via de microsite van ghostbusters.playmobil.com​ kom je in het PLAYMOBIL Ghostbusters universum terecht!

Ben je nog op zoek naar leuke extra's, surf dan eens naar de PLAYMOBIL site waar je onder andere een strip, een online spel, een kleurplaat, en nog zoveel meer kan terugvinden: http://www.playmobil.be/nl/play/ghostbusters/.

Voor meer informatie, nog extra vragen, aarzel zeker niet ons te contacteren!
Walkie Talkie - Valérie Bourgeois
valerie@talkie.be

Over PLAYMOBIL
geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG – de producent van PLAYMOBIL met het hoofdkantoor in het Duitse Zirndorf – staat bekend om zijn kwalitatief uitstekende speelgoed, dat in Europa vervaardigd wordt. De 7,5 cm grote PLAYMOBIL-figuur staat centraal in dit creatieve speelgoedsysteem, dat internationaal vele onderscheidingen heeft ontvangen. De rollenspelmogelijkheden die de fantasie prikkelen, gecombineerd met een brede waaier aan historische en moderne speelwerelden, houden kinderen geboeid en worden zeer gewaardeerd door ouders en opvoeders. Sinds de lancering in 1974 zijn er 3 miljard PLAYMOBIL-figuren geproduceerd. Het bedrijf verkoopt het speelgoedsysteem, bestaande uit ongeveer 30 verschillende speelwerelden, in meer dan 100 landen en heeft meer dan 4100 werknemers in dienst. De wereldwijde omzet van de Brandstätter Group is in 2016 gestegen tot 671 miljoen euro. De hoge kwaliteit van PLAYMOBIL wordt gegarandeerd door het gebruik van eigen Europese productielocaties in Duitsland, Malta, Tsjechië en Spanje. Sinds 2000 produceert het innovatieve bedrijf ook de hoogwaardige kunststof plantenbakken met bewateringssysteem van het merk LECHUZA.

They are back! | #PLAYMOBIL #GHOSTBUSTERS #May17

PLAYMOBIL Ghostbusters