Pre summer vibes!

Gezellig aperitieven met St-Môret Apéritif!

Maandag 3 april 2017 — De zon laat zich vaker zien, de natuur ontpopt zich stilaan tot een kleurrijk tafereel en je kan weer met blote benen buitenkomen. Binnenkort is het terrasjesweer en kunnen we eindelijk wat vitamine D opdoen tijdens een gezellig aperitiefmoment, thuis of met vrienden in het park. Er bestaat geen beter moment om de nieuwkomer van St Môret uit te testen: St Môret Apéritif.

Niets is gezelliger dan aperitieven en liefst van al in de buitenlucht! Goed nieuws, want St-Môret vervolledigt haar aperitiefgamma met St Môret Apéritif! Kleine kaasbolletjes waarvan het hart gevuld is met een emulsie van vijg of tomaat. Dit is dé ideale luchtige starter voor een zomerse namiddag of avond.

St Môret staat synoniem voor de versheid van de markt, gebruiksgemak en eenvoud. De kaasbolletjes zijn gepasteuriseerd met een frisse, luchtige en tegelijkertijd smeuïge textuur. Het recept met vijg bevat zelfs de fijne korrel van verse vijg en de variant met tomaat smaakt naar zongedroogde tomaat met het aroma van provençaalse kruiden. Elk doosje bestaat uit 24 bolletjes én prikkers. De verpakking is verdeeld in twee handige compartimenten. Snel, handig en altijd lekker!

Heb je iets meer tijd? Dan kan je een minibrochette maken met afwisselend de kaasbolletjes met tomaat, een vers blaadje basilicum en een halve kerstomaat. Bij de vijgenvariant past een stukje gerookte eendenborst dan weer perfect. Ook in een salade komen deze ronde surprises perfect tot hun recht!

St Môret Apéritif is vanaf vandaag verkrijgbaar in de supermarkt aan een adviesprijs van 2.99 euro.

Meer inspiratie vind je op:  www.ilovecheese.be

Bon apéro!

Heb je zin om deze lekkernijen te proeven of er zelf een receptje mee te verzinnen? Voor alle info en beeldmateriaal kan je terecht bij: Sara De Bruyne l sara@talkie.be l 0491 370 393

Over Savencia
De kaasmakerij van Passendale ontwikkelt en produceert Belgische harde kazen. Sinds 1932 is de kaasmakerij van Passendale er altijd in geslaagd zijn authenticiteit te behouden door de originele recepten en de natuurlijke methodes van rijping, die van oudsher gebruikt worden, steeds te respecteren. Daarnaast gebruikt de kaasmakerij ook steeds 100% Belgische melk. De Kaasmakerij Passendale behoort tot Savencia Fromage & Dairy, een onafhankelijk familiebedrijf, gericht op specialiteiten met een toegevoegde waarde. Savencia Fromage & Dairy stelt meer dan 19.000 mensen te werk in 29 landen en heeft een zakencijfer van €4,6 MIA. In hun merkenportefeuille heeft Savencia Fromage & Dairy een groot aantal kaasspecialiteiten zoals o.a. Passendale, Père Joseph, Caprice des Dieux, Chavroux, Chaumes, Le Rustique en St. Moret. Voor meer informatie kan u terecht op www.savencia-fromagedairy.com.

St Môret Apéritif - tomaat
St Môret Apéritif - vijg