Palladium presenteert: Multicam & Heritage Pack

Dinsdag 5 januari 2016 — Het belooft een prachtige lente te worden want het Franse merk Palladium brengt dit seizoen maar liefst twee exclusieve collecties uit: Multicam (voor mannen) & Heritage Pack.

Camouflage is een van de grote klassiekers in streetwearfashion. Deze print wordt geprezen op de catwalk en zien we overal op straat opduiken. Perfect dus voor Palladium om de stijl te integreren en herinterpreteren in de Multicam-collectie! Deze boots zijn te verkrijgen voor mannen in 4 kleuren: Originele Camo, Tropic Camo, Black Camo en Arid Camo.

Hou je het liever neutraal? Dan is de Heritage Pack-collectie echt iets voor jou. Voor deze collectie keert Palladium terug naar zijn oorsprong want het Franse merk komt op de proppen met een model uit de jaren ’90. Hallo nostalgie!  Met zijn 5 natuurlijke tinten combineer je deze boots eindeloos met je garderobe voor het voorjaar in 2016.

OVER PALLADIUM

L’ORIGINALE DEPUIS 1947 -  opgericht in 1920, produceerde Palladium vliegtuigbanden voor de luchtvaart. Volgens hetzelfde procedé als de banden: door rubber en canvas met elkaar te laten versmelten, ging het bedrijf ertoe over om schoenen te produceren. Zo zijn de materialen van Palladium Boots van hoogwaardige kwaliteit, maar tegen een betaalbare prijs. Een ideale combinatie! De onverwoestbare en inmiddels iconische Pampa boot wordt in 1947 geboren en vormt snel een vast onderdeel van het tenue van het Franse Vreemdelingenlegioen. Palladium Boots wordt geprezen vanwege zijn functionaliteit in combinatie met comfort en duurzaamheid. Hedendaags wordt deze schoen gedragen door urban explorers wereldwijd. Bijna 70 jaar ervaring, hedendaagse fabricage en hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat je Palladium Boots zonder zorgen dag in en dag uit kan dragen.

www.palladiumboots.com