Nederlands modebedrijf We Are Labels opent eerste winkel in België

Donderdag 27 oktober 2016 — There's a new kid on the block! Het fashionable Nederlandse We Are Labels opent binnenkort hun eerste shop in het buitenland en dit in modestad pur sang Antwerpen. Vanaf 25 november shop je internationale merken, accessoires en natuurlijke verzorgingsproducten in Kammenstraat 43. We Are Labels ademt de intimiteit en de unieke sfeer uit van een on trend concept store maar tegen democratische prijzen. De zoektocht naar het perfecte kerstgeschenk of nieuwjaarsoutfit belooft alvast véél gemakkelijker te worden.

We Are Labels opent haar eerste buitenlandse boetiek in hartje Antwerpen. We Are Labels, dat in totaal tien boetieks heeft, staat bekend om haar prachtige winkelpanden met een gevarieerde selectie aan exclusieve en internationale merken. Het modebedrijf lanceert vaak succesvolle nieuwe merken zoals Edited The Label uit Berlijn, Mos Copenhagen uit Kopenhagen en Another-Label uit Amsterdam, het eigen merk van We Are Labels. Vanaf 25 november shop je er niet enkel betaalbare kledij voor mannen en vrouwen, je vindt er ook een fijne selectie gifts en accessoires en een shop-in-shop van het natuurlijke verzorgingsmerk L:A Bruket.

Kammenstraat 43
“Antwerpen was vanaf dag één onze eerste keuze voor een buitenlands filiaal”, zegt We Are Labels oprichter Pieter-Bas Broeke opgetogen. "Jaren geleden heb ik drie jaar in Antwerpen gewerkt. Destijds werkte ik als Marketing Manager bij Diesel, een hoofdsponsor van het festival Laundryday dat toen nog doorging in de Kammenstraat. Sindsdien waren we erop gebrand om daar een mooi en geschikt pand te vinden voor We Are Labels." Dat pand is het indrukwekkende nummer 43 geworden. Een prachtig gebouw dat 325m2 beslaat met plafonds van meer dan 7 meter hoog en een klassieke trap. Ondanks de grootte behoudt We Are Labels de unieke look en feel van een New Yorkse concept store. Het jonge team van We Are Labels staat te springen om de harten van de Antwerpse shoppers te veroveren!

Over We Are Labels
We Are Labels opende eind 2010 haar eerste boetiek in de Utrechtsestraat in Amsterdam. In razendsnel tempo kwamen daar nog eens een webshop en negen winkels bij. In de filialen van We Are Labels vind je enkel kleine, internationale modemerken terug. Voorwaarde is wel dat de kledij betaalbaar blijft. Het We Are Labels-motto is niet voor niets: ‘Only great minds can afford simple style’! Daarom is 80% van de collectie altijd geprijsd tussen de € 40 en € 80. Bovendien komen er met acht collecties per jaar wekelijks nieuwe items binnen en blijft het aanbod zo enorm gevarieerd. We Are Labels biedt hiermee een onderscheidend concept aan en is een mooie vervanger voor het standaard modestraatbeeld.
Merken bij We Are Labels: Minimum, Modström, Levi’s, mbyM, Selected Homme, Elvine, Eleven Paris, Edited the Label, Mos Copenhagen, Suit.

Voor meer info, beelden of interviews gelieve contact op te nemen met:
Marie Lemaitre
marie@talkie.be