Marvels ‘Thor: Ragnarok’ in avant-première op FACTS in tijdelijke Kinepolis pop-upcinema

Dinsdag 3 oktober 2017 — Kinepolis, The Walt Disney Company, Marvel en FACTS slaan de handen in elkaar om de nationale avant-première van Thor: Ragnarok op FACTS te organiseren. Deze vertoning is een unicum: voor het eerst vindt een dergelijke screening plaats op een Belgische Comic Con in plaats van in de reguliere cinemazalen, waar de film vanaf 25 oktober op de affiche zal staan. Op FACTS zal de film uitzonderlijk op zaterdag 21 en zondag 22 oktober te zien zijn in een pop-upcinema van Kinepolis.

“Op die manier willen we deze nieuwe Marvel-film de spectaculaire intrede geven die hij verdient”, aldus Serge Van Eyck, General Manager Walt Disney Studios Motion Pictures, de filmdistributeur van onder andere Marvel-titels zoals The Avengers, Iron Man en Guardians of the Galaxy

Thor: Ragnarok heeft al van bij de eerste vermelding heel wat fans zéér enthousiast gemaakt en dat gevoel groeide met elke trailer. Met het debuut van enkele comicpersonages in dit filmuniversum, de sterke acteerprestaties én de bijzondere setting zijn we ervan overtuigd dat deze voorstelling een unieke ervaring wordt. Bovendien denken we dat FACTS, als Belgiës grootste conventie voor Marvel-fans, hiervoor de ideale locatie is.”

Bij deze exclusieve filmvoorstelling zal ook Hollywood-acteur Karl Urban de gasten verwelkomen en Thor: Ragnarok inleiden. Hij is in de prent te bewonderen als het personage ‘Skurge’ en is verder het hele weekend lang te gast op FACTS. In de film schitteren eveneens de personages Thor (Chris Hemsworth), Dr. Strange (Benedict Cumberbatch) en Hulk (Mark Ruffalo).

“We vinden het als grote Marvel-fanaten én als organisatoren van FACTS echt geweldig dat we dit spektakel naar de fans kunnen brengen”, zegt FACTS-woordvoerder Anthony Audenaerd. “We doen er elke editie alles aan om zo veel mogelijk fans de beste tijd van hun leven te geven, maar deze actie is toch de kers op de taart.”

De pop-up cinema van Kinepolis is enkel open op 21 en 22 oktober in de Flanders Expo-hallen, voor twee avant-premières van ‘Thor:Ragnarok’.

We wilden meteen meewerken aan dit succesverhaal. 300 genodigden per dag zullen de film in avant-première zien op een locatie die Marvel ademt. Het wordt een unieke filmervaring voor alle 600 kijklustigen!
Tom Dhaenens, Product Manager bij Kinepolis

Nog meer goed nieuws! Enkele FACTS-bezoekers kunnen,middels een wedstrijd tijdens het evenement zelf, nog tickets bemachtigen voor één van de twee avant-premières. Wie kans wil maken om erbij te zijn, zal zich dus op zaterdag 21 en zondag 22 oktober naar Flanders Expo in Gent moeten reppen.

Over Kinepolis
Kinepolis Group NV ontstond in 1997 uit een fusie van twee familiale bioscoopgroepen, en werd beursgenoteerd in 1998. Kinepolis staat voor een innovatief bioscoopconcept dat als baanbrekend geldt binnen de sector. Kinepolis Group NV telt 48 bioscopen, verspreid over België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, Zwitserland en Polen. Naast haar bioscoopactiviteit is de Groep ook actief in filmdistributie, eventorganisatie, schermreclame en vastgoedbeheer. Meer dan 2.300 medewerkers zetten zich elke dag in om miljoenen bioscoopbezoekers een onvergetelijke filmbeleving te bezorgen. Ontdek meer op kinepolis.be

Thor: Ragnarok | Trailer #2 | Marvel BE

Kinepolis - Marvel's Thor