Het is alle dagen kerst in Disneyland® Paris !

Dinsdag 15 november 2016 — Nu al kerst vieren ? Dat kan vanaf nu elke dag, tot en met 8 januari 2017! Disneyland Paris is dé plek bij uitstek om je volop in de magie onder te dompelen en te genieten van de kerstsfeer met een programma dat je doet dromen. Als leuke extra verwelkomen we dit winterse seizoen eveneens het zonnetje met de komst van de gloednieuwe Disney heldin Vaiana, in hoogsteigen persoon !

Alle ingrediënten voor een geslaagde kerst
in Disneyland Paris :

Disney’s Christmas Parade, nog groter en magischer !

De bekende kerstparade Disney’s Christmas Parade is terug van de partij met 2 voorstellingen per dag. Meer dan 60 artiesten en 20 Disney figuren vieren samen met Mickey en Minnie kerst zoals het hoort. De parade breidt dit jaar uit met 2 gloednieuwe, prachtig versierde paradewagens : « The Toy Story Factory » met de Drie Biggetjes en « Fun in the Snow » met Pluto omgeven door knotsgekke sneeuwmannen !

Vaiana, een nieuwe heldin in Disneyland Paris

Het kerstseizoen baadt in het zonlicht dankzij de nieuwe Disney heldin die haar verhaal vol tradities en magie onthult. Welkom Vaiana! De bezoekers van Disneyland Paris kunnen haar elke dag ontmoeten in het Walt Disney Studios Park.

Betoverende versieringen en magische ontmoetingen

In Disneyland Paris worden de gasten ondergedompeld in de magie van Kerstmis zodra ze het Disneyland Park binnenkomen. De gevels van Main Street, U.S.A.® stralen met duizenden lichtjes en de winkels en voertuigen schitteren in de kleuren van Kerstmis. Op Central Plaza vinden de gasten ondeugende sneeuwpoppen die de beroemde Disney figuren vertegenwoordigen.

En wat is Kerstmis zonder de Kerstman? De Kerstman heeft besloten om ook dit jaar naar het Disneyland Park te komen. Tot en met 25 december neemt hij intrek in zijn eigen, vernieuwe loge naast Mickey Mouse in « Meet Mickey Mouse ». Een magische ontmoetingen om nooit te vergeten.

Feestelijke lichtjes

Een andere niet te missen show op de feestelijke kalender van Disneyland Paris is de ceremoniële verlichting van de kerstboom tijdens Mickey's Magical Christmas Lights. Na het feestelijke aftellen worden de kerstboom, de sprankelende guirlandes in
Main Street, U.S.A.® en het Kasteel van Doornroosje verlicht en worden de gasten meegenomen in de betovering van Kerstmis. De Kerstman ontsteekt samen met Mickey en Minnie de duizenden lampjes in de reusachtige, 24 meter hoge, kerstboom op Town Square op het geluid van verschillende kerstmelodieën.

Frozen is terug

In het kerstseizoen mag Frozen niet ontbreken! De populaire helden terug om te zingen met de bezoekers tijdens de Frozen Sing-Along. De beroemde zusjes Anna en Elsa betreden samen met hun trouwe vrienden, Kristoff en Olaf de sneeuwman, het podium om live te zingen en nodigen het publiek uit om mee te doen met de meest geweldige muzikale momenten van een van de grootste Disney successen aller tijden.

Een koninklijk feest

De koninklijke koppels zijn terug te zien op Royal Castle Stage voor het Kasteel van Doornroosje tijdens Royal Christmas Wishes. Sneeuwwitje, Belle, Ariël, Jasmine, Rapunzel, Assepoester en Doornroosje zijn herenigd met hun Prinsen om kerst te vieren.
Een feeëriek moment boordevol romantiek !

Een magische afsluiter

Het avondspektakel Disney Dreams®! of Christmas brengt de dag tot een perfect einde. Olaf, de sneeuwman uit Frozen, leidt deze fantastische productie vol projecties, lichtshows, fonteinen, special effects en vuurwerk. Elsa maakt haar opwachting in een betoverende scène op de tonen van haar wereldwijde hit 'Let It Go'. Disney Dreams®! of Christmas nodigt gasten uit om de feestelijke tradities uit de hele wereld te vieren. Om de kerst nog magischer te maken, komen verschillende beroemde Disney figuren tot leven in de projecties op het Kasteel van Doornroosje.

Disneyland Paris viert elke dag kerst tot en met 8 januari !