FRUITIG SMAAKSPEKTAKEL MET FROPS

Donderdag 20 april 2017 — In Bali is het slanke fruitijsje een zeer populaire verfrissing, maar nu steekt het fruit op een stokje de oceaan over naar de Belgische kust. Fun. Gedurfd. Tropisch. Laat het ijsseizoen maar losbarsten, want hier komen Bali Beach Frops!

Exotisch fruitijsje

De FROPS fruitijsjes zijn een frisse traktatie met tot wel 30% fruit. De verrassende smaakbommen voeren je mee naar exotische oorden. Valerie Thys en Dirk Guldemont, het koppel achter het merk Bali Beach, verloren hun hart aan het Indonesische eiland. Zij is een zoetekauw, hij een experimentele gourmet gourmand. De culinaire ontdekking van het lokale fruitijsje maakte hun smaakpapillen gek, daarom wilden ze deze ervaring delen in eigen land. Talloze experimenten en 5 blenders later, veroveren ze met hun allereerste reeks FROPS de Belgische kust.

What’s your flavour? Tell me what’s your flavour!

De ijswereld op z’n kop, experimenteren met clashende smaakcombinaties, zo kwamen de fruitijsjes met unieke twist tot leven. Valerie doopt zichzelf tot ‘de mama van de FROPS’, haar 4 kinderen zijn haar voornaamste testpubliek. Zij keuren de 8 gewaagde smaakcombinaties unaniem goed. Zo vindt het prikkelend zure van een ananas zijn tegenpool in de zachte smaak van kokos. Al even verkwikkend is de combinatie van limoen en framboos. Andere exotische smaken zoals mango, gember en cacao verrassen ongetwijfeld.

De 8 zinderende smaken zijn: aardbei-kokos, appel-gember, ananas-kokos, kers-cacao, framboos-kokos, ananas-munt, mango-kokos en framboos-limoen.

Ook volwassenen die houden van een low calorie verfrissing tijdens de warme zomerdagen, zijn er gek op! De exotische treat is lactosevrij en telt gemiddeld amper 50 calorieën. Dit is genieten zonder schuldgevoel. FROPPEN kan je dus op elk moment van de dag, na schooltijd, na een wandeling, dagje shoppen of gewoonweg op het strand! Ondertussen staan de ijsmachines niet stil, Valerie experimenteert continu met nieuwe smaakcombinaties. Je kan binnenkort gegarandeerd fonkelnieuwe combo’s verwachten!

Kom proeven!

De FROPS zijn verkrijgbaar bij de Bali Beach conceptstore in Knokke en je telt er 3 euro voor neer. Omdat Bali nog zoveel meer biedt, kan je deze tropische wereld verder ontdekken in de ongedwongen conceptstore. Je vindt er een eclectische mix van modern en traditie, westers en oosters in het uitgebreide aanbod van kleurrijke kimono’s en teenslippers, gerecycleerde gevlochten manden, allerlei specialiteiten en accessoires. Stuk voor stuk spullen die Valerie zelf uit koos bij lokale makers.

In juli en augustus gaan de FROPS op tour langs de Belgische kust en ook op verschillende events en concerten zal je kunnen FROPPEN. Hou de Bali Beach- Facebookpagina in het oog voor nieuwe locaties!

Praktisch

Bali Beach conceptstore