EVIAN® FRUITS & PLANTES - ONTDEK DE ANDERE KANT VAN EVIAN®!

Woensdag 12 april 2017 — De zon schijnt, de dagen worden langer, de lente is op komst. En maar goed ook, want evian® lanceert een verfrissende innovatie voor je smaakpapillen: evian® Fruits & Plantes. Voor het eerst heeft evian® enkele nieuwe recepten ontwikkeld door haar natuurlijk mineraalwater uit de Alpen te combineren met een verfijnde mengeling van vruchten & planten met delicate aroma’s.

evian® Fruits & Plantes belooft een unieke ervaring voor de zintuigen en nodigt je uit om de andere kant van evian® te ontdekken. Drie verfijnde en originele recepten waarin frisheid, lichtheid en evenwicht van de smaken samengaan met de zuiverheid van het natuurlijk  mineraalwater evian®.

Een ode aan de frisheid en de kleuren van de lente. Dit drankje met natuurlijk mineraalwater, vruchtensap op basis van concentraat en natuurlijke aroma’s wekt het gevoel op van dit fabelachtige seizoen waarin de natuur weer tot leven komt! Een harmonieuze mix van smaken & zachte en vrolijke kleuren nodigen uit om te proberen, te ontspannen, te ontdekken, te lachen, te genieten, te houden van & te leven!

evian® Fruits & Plantes, de andere kant van evian®

Dankzij zijn innovatief design waarin esthetiek en ergonomie perfect samengaan, is evian® Fruits & Plantes een nieuwe uiting van de pioniersgeest die het merk al van bij de oprichting kenmerkt. evian® Fruits & Plantes bevat geen bewaarmiddelen, noch kunstmatige aroma's en beantwoordt perfect aan de verwachtingen van een generatie die meer gezond maar met evenveel plezier wil leven.

Druif en roos
De zoete smaak van de druif met de verfijnde aroma’s van de roos wordt nog subliemer dankzij het perfecte evenwicht tussen het duo van smaken en het natuurlijk mineraalwater evian®.

Citroen & vlierbloesem

De kracht en de zuiverheid van de citroensmaak vormen een ongelooflijk harmonieus evenwicht met de plantaardige frisheid van de vlierbloesem. Samen met deze fabelachtige combinatie van smaken zorgt het natuurlijk mineraalwater evian® voor een buitengewoon verfijnde ervaring.

Framboos & verbena

Sappig en smaakvol, vormt de framboos de perfecte aanvulling bij de plantaardige en citrusachtige tonen van verbena. Deze originele combinatie komt optimaal tot haar recht dankzij het natuurlijk mineraalwater evian®, voor een moment van pure frisheid.

Praktische info

Individuele flessen van 37 cl, 100 % recycleerbaar.

Aanbevolen verkoopprijs* : €1,99

Meer info over de recepten op www.evianfruitsetplantes.com.

* De aanbevolen verkoopprijs van Danone Waters Benelux is slechts een aanbeveling. De klanten van Danone Waters Benelux of retailers zijn steeds vrij om hun prijzen vast te stellen.

Over evian®:

evian® staat voor jeugdigheid en nieuwsgierigheid en haar talrijke innovaties dragen bij tot de uitmuntende reputatie van dit iconisch merk. evian® biedt graag onverwachte ervaringen, bijvoorbeeld door het lanceren van nieuwe gamma's, beperkte uitgaves van de hand van de grootste ontwerpers of innovatieve formaten die beantwoorden aan de veranderende gewoonten van de consument.

evian® water is afkomstig uit de eeuwenoude Alpen, waar het zich gedurende meer dan 15 jaar een weg baant door de rotsen en zo wordt verrijkt met haar karakteristieke minerale stoffen. Om de uitzonderlijke kwaliteit van dit water te bewaren, beschermt de mens al meer dan 20 jaar de natuur in de omgeving van de bron. evian® natuurlijk mineraalwater is van nature zuiver en evenwichtig en voldoet perfect aan de hydratatiebehoeften van iedereen, de hele dag door.