Een nieuw model voor een nieuw seizoen -  Palladium Boots verwelkomt de Pallarue!

Een nieuw model voor een nieuw seizoen - Palladium Boots verwelkomt de Pallarue!

Donderdag 19 mei 2016 — Hot town, summer in the city! De zomer is dé ideale moment om je eigen, of een nieuwe stad te ontdekken. Heerlijk wandelen van de ene hotspot naar de andere terwijl je onderweg de urban culture van de metropool leert kennen.

Stevige én modieuze schoenen zijn de musthave voor urban exploring, en dit seizoen vind je ze bij Palladium, met de lancering van een nieuw canvasmodel: de Pallarue.

Ultralicht en minimalistisch, perfect voor warme zomerdagen. De Pallarue komt in een lage en hoge-top versie en is verkrijgbaar voor zowel mannen, vrouwen als kinderen.

OVER PALLADIUM

L’ORIGINALE DEPUIS 1947 -  opgericht in 1920, produceerde Palladium vliegtuigbanden voor de luchtvaart. Volgens hetzelfde procedé als de banden: door rubber en canvas met elkaar te laten versmelten, ging het bedrijf ertoe over om schoenen te produceren. Zo zijn de materialen van Palladium Boots van hoogwaardige kwaliteit, maar tegen een betaalbare prijs. Een ideale combinatie! De onverwoestbare en inmiddels iconische Pampa boot wordt in 1947 geboren en vormt snel een vast onderdeel van het tenue van het Franse Vreemdelingenlegioen. Palladium Boots wordt geprezen vanwege zijn functionaliteit in combinatie met comfort en duurzaamheid. Hedendaags wordt deze schoen gedragen door urban explorers wereldwijd. Bijna 70 jaar ervaring, hedendaagse fabricage en hoogwaardige materialen zorgen ervoor dat je Palladium Boots zonder zorgen dag in en dag uit kan dragen.

www.palladiumboots.com