Een kopje thee in 1 vingerknip?  My Tea, de must-have voor theedrinkers !

Een kopje thee in 1 vingerknip? My Tea, de must-have voor theedrinkers !

Vergeet de koude buiten en neem een welverdiende theepauze!

Dinsdag 20 oktober 2015 — Domo Elektro komt op de proppen met een nieuwe must-have voor fervente theedrinkers: ‘My Tea’. Een apparaat waarmee je met één vingerknip een heerlijk, vers kopje thee bereidt! Het perfecte accessoire dus om die koude wintermaanden door te komen.

Ondanks dat het gros van de Belgen koffiedrinkers zijn, kan ook thee hen bekoren! De opmars van dit warme drankje is ook het Belgische elektromerk Domo Elektro opgevallen, dat dit najaar ‘My Tea’ uitbrengt.

Thee zetten in 45 seconden
Dit innovatieve toestel biedt een antwoord op makkelijk en vooral snel een theepauze inlassen. Het belooft je in minder dan een minuut het perfecte kopje met slechts één simpele druk op de knop. En dat nog eens volledig naar eigen smaak, want sommige mensen selecteren liefst een zakje, terwijl fervente theedrinkers al snel losse thee bovenhalen. Meer nog, met My Tea maak je ook andere warme dranken klaar, denk maar aan een instant chocolademelk of een minuutsoep.

Bovendien is My Tea een duurzaam product met een super efficiënt water- en energieverbruik, het warmt enkel de hoeveelheid van .

My Tea bestaat in verschillende kleuren: klassiek zwart, rustgevend groen, fel rood of levendig oranje! Te koop bij de betere elektro- en huishoudspeciaalzaak.

Richtverkoopprijs: 54,95€

Alle persbeelden in hoge resolutie vind je hier: https://drive.google.com/a/talkie.be/folderview?id=0B9IPI4yQwr4gU0pXNnJNd1hpOGs&usp=sharing

Meer over Domo Elektro
Domo Elektro, de expert in kleinhuishoud is voornamelijk actief in België, Luxemburg, Frankrijk, Tsjechië, Nederland en Duitsland. Domo Elektro bestaat uit een team dynamische medewerkers dat het partnerschap met de klant hoog in het vaandel draagt. Door de intense samenwerking tussen de verschillende afdelingen kunnen we naast een breed gamma producten een professionele service aanbieden aan al onze klanten. Sinds de oprichting van de firma in 1986 is het assortiment enorm uitgebreid. Vandaag kunnen we steunen op een actief assortiment van meer dan 250 artikels in verschillende categorieën. Het hoofdkantoor bevindt zich in Herentals, door onze gunstige ligging kunnen we onze klanten van een "Just-In-Time levering" voorzien. De firma beschikt over een opslagcapaciteit van 17.000 m².  Domo Elektro producten zijn verkrijgbaar bij de elektro- en huishoudspeciaalzaak. Vind de dichtstbijzijnde DOMO verkooppunten via http://www.domo-elektro.be/nl-be/home/verkooppunten.aspx.

Domo Elektro - Reclamespot My Tea 2015