Een grote dosis creativiteit vanaf het ontbijt met Vitalinea Plus!

Vrijdag 29 april 2016 — Na een succesvolle lancering van Vitalinea Plus kers, ananas en framboos, kondigt Vitalinea de komst van Vitalinea Plus natuur aan. Om volgens je eigen wensen, gewoonten en voorkeuren te verfraaien.

Om je de veelzijdigheid én de kwaliteiten van Vitalinea Plus natuur te laten ontdekken, geven we je graag wat topping-inspiratie mee. Deze vijf combinaties, de een al wat gebruikelijker dan de andere, werden zorgvuldig samengesteld door Els van "Elisa kookt" en de koningin van glam and glitter Elfi de Bruyn.

Bij elke topping hoort een inspirerende statement, een leitmotiv voor een positieve mindset de hele dag door!

0% FAT – 100% CHILL
Say yes to no stress met Vitalinea plus, want genieten doe je vanaf nu in no time, met 0% vet en eindeloze gemakkelijke combinaties! Verwen jezelf door de verrukkelijke mengeling van gedroogde gekarameliseerde gember en verfrissende limoenzeste toe te voegen aan je Vitalinea Plus Natuur.

PARTY IN MY MOUTH
Geniet van een stevige textuur! Verras je smaakpapillen door verschillende texturen te mengen met die van Vitalinea Plus Natuur. Creëer een contrast door de combinatie van knapperig gezouten popcorn, gedroogde appelstukjes en een kleurrijke regenboog aan eetbare confetti toe te voegen. Feest op je bord en in je mond!

IT’S A MATTER OF TASTE
Vitalinea Plus Natuur, een lichte maar rijkelijke smaak! Oh Vitalinea, you’re the straw to my berry! Verwen jezelf met een tasty and guiltfree snack. Overgiet de melkspecialiteit en aardbeien met een tikkeltje rozenwater, bestrooi ze met een crumble van pistache en werk af met gedroogde rozenblaadjes.

DO SOMETHING NEW EVERYDAY
Waarom op veilig spelen als je met de  gewaagde samenstellingen van Vitalinea Plus Natuur op smaakavontuur kan gaan?! Laten we lekker link gaan doen en voeg bij de melkspecialiteit zowel zoete als zure smaken! De combinatie van knapperig gepofte rijst, sesamzaden en hibiscusbloemetjes worden een ware ontdekking!
Tip voor extra crazyness en een zoete toets: voeg wat rijstsiroop of veenbessen toe!

RICH FROM THE INSIDE
Dare to flare en channel your inner goddess! Proteïnen maken deel uit van de basis-nutriënten voor een gezond en evenwichtig eetpatroon. Vitalinea Plus is natuurlijk rijk aan proteïnen: winner! Vandaag, verrijk je innerlijke zelf en combineer je Vitalinea Plus Natuur met zoete chocoladestukjes, fierce chiliflakes, een vleugje zeezout en lots of sparkles.

Geïnspireerd? Wil je meer weten of je eigen recept delen? Dan spreken we volgende week graag af op de nieuwe Facebook-pagina van Vitalinea. Je vindt er vanaf dan nieuwe toppings en recepten voor je Vitalinea Plus natuur.

Vitalinea Plus, om je dag in schoonheid te beginnen !

Het ontbijt is een bijzonder moment van de dag: het is de uitgelezen kans om genoeg voedingsstoffen op te nemen na een goede nachtrust. Maar het is ook het ideale moment om je volledig voor te bereiden op je drukke dag. Toch ontbijt 22% van de Belgen niet regelmatig* terwijl het ontbijt overslaan vaak leidt tot een kleine honger in de loop van de voormiddag, al te vaak gevolgd door het grijpen naar calorierijke  snacks met weinig voedingswaarde.

Om elke dag goed te beginnen en ervoor te zorgen dat je genoeg energie hebt tot aan de lunch, wordt aangeraden dat het ontbijt zo’n 25% van onze dagelijkse energie inname vertegenwoordigt, of ongeveer 500 kcal, ideaal evenwichtig verdeeld over 70g koolhydraten, maximum 20g vetten en 19g eiwitten.

Nu verkrijgbaar in de winkels
Aanbevolen verkoopsprijs ( duo-pack ) = € 1,85**

Deze melkspecialiteit is van nature rijk aan proteïnen en bevat 0% vet. Daarom past Vitalinea Plus perfect bij een sneetje volkoren brood, een stuk fruit en een drankje voor een lekker en fun ontbijt, zonder je hoofd erover te breken... Het geheim van zijn superstevige textuur: een origineel productieproces waarbij de techniek van het kaasmaken toegepast wordt op een gefermenteerde melkspecialiteit met yoghurtfermenten.  Eindeloos kleurrijk te verfraaien met fruit, muesli, eetbare bloemen... Jij kiest!

Voor meer informatie of aanvragen, aarzel niet contact op te nemen met Annekatrien De Smedt (annekatrien.desmedt@danone.com).

Smakelijk!
Andrew

*https://fcs.wiv-isp.be/nl/Gedeelde documenten/NEDERLANDS/Samenvatting _Rapport1_NL.pdf

**Onze klanten beslissen over de verkoopprijs.