Duik in een onbekend reisavontuur met Lastminutes Mystery Trip!

Dinsdag 16 juni 2015 — Heb je nog een vrij weekend binnenkort? Ben je toe aan ontspanning en mag er wel een vleugje mysterie en avontuur zijn? Lastminutes.be lanceert nu Mystery Trip, waar je een weekendje weg boekt naar een onbekende stad. Alles wordt voor jou geregeld. Wat staat er op jouw to-dolijst? Enkel genieten!

Vanaf vandaag kan je bij Lastminutes.be aan de hand van Lastminutes Mystery Trip een city trip naar een onbekende bestemming boeken. “We voelen dat onze klanten meer en meer op zoek gaan naar echt unieke ervaringen”, zegt Julie Vermeersch, Digital Marketeer bij Lastminutes, “Lastminutes Mystery Trip sluit perfect aan bij de huidige experience economy. Men wil niet meer op reis gaan maar de reis beleven! De mysterieuze bestemming maakt de belevenis net dat tikkeltje grootser.”

Je kiest uit een thema, ‘Op verkenning in een Europese stad’ of ‘Genieten rond de Middellandse zee’, en je bepaalt of je in een drie- of viersterrenhotel wil overnachten. Je kan uiteraard bij het plannen van je reis die steden uitsluiten waar je al geweest bent, daar wordt op Lastminutes Mystery Trip rekening mee gehouden. Wat daarna volgt is een complete verrassing! Zal je de marktjes van Marrakech ontdekken, de thermen van Boedapest betreden of gewoon genieten van de zon op een terrasje in Verona?

Vijf dagen voor je vertrek deelt Lastminutes Mystery Trip mee welke stad je dat weekend onveilig maakt. Over vervoer en accommodatie hoef je je geen zorgen te maken, dat is van A tot Z geregeld. Op alle Lastminutes Mystery Trips ben je voor drie dagen weg, van vrijdag tot en met zondag of zaterdag tot en met maandag.

Kortom, na een lange werkweek vertrek je voor een onbekend avontuur, waarvoor je niets hoeft te doen. Enkel je batterijtjes opladen en een heleboel ervaringen opdoen! Zalig!

Praktisch:
Vanaf €195 ga je op ontdekking!
Meer informatie: http://www.lastminutes.be/nl/lastminutes-mystery-trip of offers@lastminutes.be

Via deze link kan je high res beeldmateriaal downloaden.

Voor extra informatie, beeldmateriaal of een interview aarzel niet contact op te nemen met:
Marie Lemaitre
marie@talkie.be