Domo By Air, alle reisaccessoires in handige travel size

Ik ga op reis en ik neem mee…

Maandag 20 april 2015 — Een reisstrijkijzer, een minispeaker of een pocket size haardroger? Het Belgische elektromerk Domo Elektro biedt met de ‘Domo By Air’-lijn een reeks producten in meeneemformaat, die het de reiziger extra comfortabel maakt!

Domo Elektro staat voor innovatie, mooi design en kwaliteit. Dat bewijst het Belgisch familiebedrijf met ‘Domo By Air’: allerlei handige artikels aangepast aan de noden voor onderweg. Voor iedere reiziger wat wils…

Weeg voor je vertrekt zeker en vast je reiskoffer met de bagageweegschaal. Deze weegt tot 50 kg en geeft alles weer op een lcd-scherm. Toch wat shopping time ingepland? Check dan die bagage nog maar eens vooraleer je huiswaarts keert.

Richtprijs: 14,95 euro

Voor wie het graag netjes heeft is een reiskoffer vol verkreukte kleren verleden tijd. Het reisstrijkijzer zorgt voor de laatste touch-up aan je outfit. Bovendien kan je zowel droog als met stoom strijken. Dit strijkijzer heeft een inhoud van 40 ml en wordt geleverd met een handig zakje en vulbeker.

Richtprijs: 24,95 euro

Voor de man is er het pocket size scheerapparaat. Perfect om mee te nemen onderweg, want deze past zowel in je rugzak, handbagage, aktetas als in je broekzak. De batterij laad je op via USB of stopcontact. Eens volledig opgeladen gebruik je het apparaat zo’n 35 minuten. Inclusief katoenen zakje, adapter, USB-kabel en reinigingsborsteltje om alles meteen bij de hand te hebben.

Richtprijs: 19,95 euro

Ook de vrouwen worden bij Domo Elektro niet over het hoofd gezien. De haardroger komt in een nylon reiszakje met kam en twee adapters, zowel UK als US. Ook op reis kan je haar dus altijd goed liggen.

Richtprijs: 24,95 euro

Wie verknocht is aan thee of andere bereidingen met warm water, bedient zich nu ook in het buitenland met de waterkoker. Je warmt tot een halve liter water op en je krijgt er twee plastic kopjes en opbergzakje bij.

Richtprijs: 24,95 euro

Wie ook op reis nood heeft aan zijn dagelijkse beweging, neemt best de stappenteller mee. Het handig apparaatje is beschikbaar in zes verschillende kleuren. Controleer elke dag je gemiddelde stapgrootte, het aantal verbruikte calorieën en de totaal gelopen afstand. Zo combineer je plezier met een gemonitorde work-out.

Richtprijs: 14,95 euro

De muziekliefhebber die ’s avonds wat achtergrondmuziek wil afspelen in zijn hotelkamer of tent, is zeker geholpen met de travel speaker van Domo Elektro. De luidspreker werkt via bluetoothverbinding binnen een straal van 10 meter. Je beleeft er 3 à 4 uur plezier aan wanneer je muziek beluistert of 12 uur als versterker voor telefoongesprekken.

Richtprijs: 24,95 euro

Met de Domo By Air-collectie reis je dus écht zorgeloos.

Alle apparaten werken op 120 of 230 V.

Voor beeldmateriaal in hoge resolutie klik op de beelden zelf!

Voor meer informatie over de producten, bezoek de webshop

Meer over DOMO Elektro

Linea2000 is het bedrijf achter elektromerk Domo, en start zijn verhaald in de jaren 80, met huiszetel in Herentals. Het familiebedrijf voert verschillende huishoudelektro in. Sinds jaren legt Linea 2000 zich volledig toe op het eigen elektromerk gekend onder de naam Domo Elektro. Naast België heeft het merk ook vestigingen in Duitsland, Frankrijk en Tsjechië. Hun ruime assortiment van meer dan 230 producten zijn te verkrijgen bij verschillende verdelers zoals Blokker, Krëfel, Hubo, Eldi, Vandenborre, Exellent,...

Domo By Air reisscheerapparaat - 19,95 euro