Dolle sneeuwpret met PLAYMOBIL

Donderdag 27 juli 2017 — Of je nu op de latten de berg afdaalt, de piste onveilig maakt op je snowboard of heerlijk zigzagt op de snowtube, dolle sneeuwpret gegarandeerd met het PLAYMOBILWintersportthema!

Echte daredevils staan al van in de vroege uurtjes op de latten om de winterse kou te trotseren en hun skikunsten te demonstreren op de parelwitte bergen. Maar kijk zeker over je schouder want voor je het weet... PLOF! Krijg je een ijskoude, natte sneeuwbal in je nek.

Gelukkig is het op de lagere vlaktes wat veiliger. Daar krijgt een groepje kids een allereerste skiles van een - laten we zeggen - ietwat pluizige ski-instructeur. Spannend!

Na een hele dag op de piste doet er niets meer deugd dan slurpen van een warme chocomelk in een gezellige skihut, terwijl de felle zonnestralen glinsteren op het witte sneeuwtapijt. Wat een heerlijke dag was dit weer! Morgen opnieuw?!

Wil jij zelf ook een spannend sneeuwgevecht winnen?

Speel de winteravonturen thuis na met uitgebreide aanbod van PLAYMOBIL Wintersport!

Over PLAYMOBIL

geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG – de producent van PLAYMOBIL met het hoofdkantoor in het Duitse Zirndorf – staat bekend om zijn kwalitatief uitstekende speelgoed, dat in Europa vervaardigd wordt. De 7,5 cm grote PLAYMOBIL-figuur staat centraal in dit creatieve speelgoedsysteem, dat internationaal vele onderscheidingen heeft ontvangen. De rollenspelmogelijkheden die de fantasie prikkelen, gecombineerd met een brede waaier aan historische en moderne speelwerelden, houden kinderen geboeid en worden zeer gewaardeerd door ouders en opvoeders. Sinds de lancering in 1974 zijn er 3 miljard PLAYMOBIL-figuren geproduceerd. Het bedrijf verkoopt het speelgoedsysteem, bestaande uit ongeveer 30 verschillende speelwerelden, in meer dan 100 landen en heeft meer dan 4100 werknemers in dienst. De wereldwijde omzet van de Brandstätter Group is in 2016 gestegen tot 671 miljoen euro. De hoge kwaliteit van PLAYMOBIL wordt gegarandeerd door het gebruik van eigen Europese productielocaties in Duitsland, Malta, Tsjechië en Spanje. Sinds 2000 produceert het innovatieve bedrijf ook de hoogwaardige kunststof plantenbakken met bewateringssysteem van het merk LECHUZA.

Voor meer informatie, nog extra vragen, aarzel zeker niet ons te contacteren:

Walkie Talkie - Valérie Bourgeois
valerie@talkie.be