Disneyland® Paris viert dit jaar een betoverende kerst in beide Disney® Parken!

van 11 november 2017 tot en met 7 januari 2018

Dinsdag 19 september 2017 —  Iedereen die van de kerst houdt en dit zo vroeg mogelijk wil vieren kan vanaf 11 november 2017 zijn horloge op Disneyland Paris-tijd zetten.

Twee maanden lang, tot en met 7 januari 2018, is Disneyland Paris helemaal omgetoverd om één van de meest magische momenten van het jaar te vieren. En dit jaar kunnen de bezoekers de magie en de sfeer van kerst beleven
 met fantastische nieuwe shows in zowel het Walt Disney Studios® Park als het Disneyland® Park.

Klaar om kerst te vieren met Goofy en al zijn vrienden?

Betoverende Kerst met Goofy in het Walt Disney Studios® Park

Dit jaar brengt Goofy kerst naar het Walt Disney Studios® Park. En hij pakt het groots aan! Goofy tovert het Hollywood Tower Hotel om tot een decor voor een spectaculaire magische reis, samen met een aantal onverwachte wendingen.

Goofy's incredible Christmas

In het Walt Disney Studios Park vormt de populaire attractie The Twilight Zone Tower of Terror™ het decor voor een meeslepende avondshow. Door middel van de zogenaamde ‘mapping technologie’ en met adembenemende special effects zal Goofy de show verlichten in de ware magie van kerst. Hij neemt je mee op een reis over spectaculaire landschappen, van de Noordpool tot het meest buitengewone feestje dat je je zou kunnen voorstellen. Goofy heeft een aantal onverwachte verrassingen in petto!

Sing me a Merry Christmas!

Ook overdag kunnen de bezoekers de magie van kerst beleven in het Walt Disney Studios Park. Meerdere keren per dag is er een grootste muzikale productie met enkele beroemde Disney Figuren te zien op het Production Courtyard podium, aan de voet van het Hollywood Tower Hotel. Zij nodigen de iedereen uit om deel te nemen aan de magie van kerst door de meest bekende kerstliedjes mee te zingen. De hele dag lang kunnen de bezoekers hun foto’s op social media plaatsen en daarmee krijgen ze de kans om op het grote scherm achter het podium te verschijnen.

Overdag kunnen de gasten in het Walt Disney Studios Park Mickey en Minnie ontmoeten in hun mooiste kerst outfits en Goofy, die trots zijn Kerstmanpak draagt.

Een magische Kerst in het Disneyland® Park!

Kerst komt ook naar het Disneyland Park, de niet te missen locatie met een buitengewone parade, betoverende versieringen en magische ontmoetingen met de Disney Figuren.

Ontdek de magische Disney's Christmas Parade
Voor de 25ste Verjaardag van Disneyland Paris worden de bezoekers in het Disneyland Park elke dag getrakteerd op de gloednieuwe Disney Stars on Parade met de iconische draak. Daarnaast laat de niet te missen Disney’s Christmas Parade de gasten onderdompelen in de magie van dit betoverende seizoen met twee voorstellingen per dag. Disney’s Christmas Parade maakt een grote comeback en verspreid de magische winter over het Disneyland Park, met vallende sneeuw in Main Street, U.S.A. en Mickey en Minnie die zich klaarmaken om kerst in stijl te vieren met een groot aantal zangers en Disney Figuren.

Magische ontmoetingen en betoverend versieringen in het Disneyland® Park
Zodra de gasten het Disneyland Park binnenkomen worden zij verwelkomd in de magie van kerst door betoverende sneeuwpoppen van geliefde Disney Figuren. En alsof er magie in de lucht zit, valt er elke dag sneeuw in Main Street, U.S.A. Ook kunnen de gasten Marie van De Aristokatten, Dagobert Duck, Stampertje, Miss Bunny en vele andere Disney Figuren ontmoeten.
De Kerstman heeft besloten om ook dit jaar naar Fantasyland in het Disneyland Park te komen. Tot en met 25 december neemt hij zijn intrek in Meet Mickey Mouse. Net als Mickey heeft de Kerstman zijn eigen kleedkamer, waar hij de gasten warm onthaalt voor een magische ontmoeting die ze voor altijd zullen koesteren.

De Kerstboom wordt verlicht tijdens Mickey's Magical Christmas Lights
Een andere niet te missen show op de feestelijke kalender van Disneyland Paris is de ceremoniële verlichting van de kerstboom tijdens Mickey's Magical Christmas Lights. Er gaat niets boven het moment dat de duizenden lampjes in de kerstboom in het Disneyland Park worden ontstoken. Het is niet zomaar een boom, deze kerstboom is maar liefst 24 meter hoog en wordt verlicht tijdens een magische show met Mickey, Minnie en de Kerstman. Zij tellen samen met de gasten feestelijk af en door de betoverende kerstverlichting, sneeuw en Disney magie worden ze met Mickey's Magical Christmas Lights ondergedompeld in de magie van kerst.

COCO, de nieuwe Disney-Pixar animatiefilm, in de spotlight in Disneyland® Paris
Tijdens het kerstseizoen kunnen bezoekers van Disneyland Paris de marionet van Miguel, de held uit COCO, ontdekken bij Fuente del Oro in Frontierland in het Disneyland Park

De helden van Frozen zijn terug voor een onvergetelijke Kerst
Ze zijn enkele van de beroemdste heldenvan Disney, en alleen al het horen van hun namen roept de essentie van de magie van de winter op. Elsa, Anna, Olaf en Kristoff zijn terug! De Frozen Sing-along show is tijdens Disney’s Betoverende Kerst te zien op het podium in The Chaparral Theater in Frontierland en geeft de gasten de mogelijkheid om mee te zingen met de grootste hits van deze Disney classic.

Welkom in 2018 met het niet te missen New Year’s Eve evenement

Op de avond van 31 december 2017 belooft Disneyland Paris de gasten een sprankelende avond vol verrassingen. Het is een unieke manier om het nieuwe jaar in te luiden met de exclusieve The Incredible New Years Eve Parade en een sprankelende vuurwerkshow bij het Kasteel van Doornroosje die jong en oud zal verbazen en verwonderen. De bezoekers kunnen ook een feestelijke avond beleven op de dansvloer of genieten van een heleboel andere verrassingen.

Het is 58 dagen kerst in Disneyland Paris, van 11 november 2017 tot en met 7 januari 2018.

Voor meer informatie, extra vragen, aarzel zeker niet om ons te contacteren!
Walkie Talkie - Maureen Richard
maureen@talkie.be

OVER DISNEYLAND® PARIS
Disneyland® Paris is de nummer één toeristische bestemming van Europa met meer dan 300 miljoen bezoeken sinds de opening in 1992 (13,4 miljoen bezoeken in 2016). Het resort bestaat uit twee spectaculaire themaparken (Disneyland Park en Walt Disney Studios Park) en zeven gethematiseerde Disney hotels met 5.800 kamers (meer dan 2.700 kamers zijn beschikbaar in geselecteerde partner hotels). Daarnaast zijn er ook twee full-service congrescentra en een world-class 27-holes golfbaan aanwezig. De bestemming omvat verder Disney Village - één van de grootste entertainment complexen in de regio Ile-de-France. Disney Village ligt op meer dan 30.000 vierkante meter en biedt thema-restaurants, winkels en een bioscoop. Disneyland Paris heeft 59 attracties, 63 winkels en 55 restaurants.

Over Disney•Pixar’s COCO
Miguel droomt ervan om een succesvol muzikant te worden. Ondanks dat muziek al generaties lang uit zijn familie wordt verbannen, is het Miguel’s grootste droom om net zo groot te worden als zijn idool, Ernesto de la Cruz. Wanhopig om zijn talent te bewijzen, belandt Miquel op mysterieuze wijze in een prachtige en kleurrijke wereld. Onderweg ontmoet hij de charmante oplichter Hector en samen gaan ze op een buitengewone reis om het echte verhaal achter Miguel’s familiegeschiedenis te ontdekken.  Geregisseerd door Lee Unkrich (Toy Story 3), mede geregisseerd door Adrian Molina (story artist Monsters University) en geproduceerd door Darla K. Anderson (Toy Story 3). Disney•Pixar’s COCO draait vanaf 29 november 2017 in de Belgische bioscopen.