DISNEYLAND® PARIS PRESENTEERT ELECTROLAND!

ZATERDAG 8 JULI 2017

Dinsdag 9 mei 2017 — Een gloednieuw en adembenemend eendaags muziekevenement in Disneyland® Paris met STEVE AOKI / NERVO / MICHAEL CALFAN/ RICHARD ORLINSKI

Disneyland® Paris organiseert een spectaculair electro-concert, Electroland, en opent haar poorten voor 10.000 muziekliefhebbers die komen genieten van dj's, danceparty's en natuurlijk de attracties van het themapark.

De Amerikaanse superstar dj, muzikant en producer Steve Aoki (*) wordt de topper van dit concert, samen met de Australische tweelingzussen Nervo (*).Verder treden de Franse dj's Michael Calfan (*) en Richard Orlinski (*) op.

Voor een buitengewone avond neemt Electroland het park over en verandert Disneyland® Paris in een EDM paradijs. Deze eerste editie van Electroland wordt vast en zeker magisch!

De tickethouders hebben 's avonds exclusief toegang tot de attracties van het park en tot de concerten op het adembenemende openluchtpodium.

Met een gigantisch led-scherm, projecties op een van de meest beroemde attracties, de Twilight Zone Tower of Terror, enkele zeer speciale guest stars, opwindende verrassingen en het magische Disney- universum als decor; Electroland moet je beslist zien om het te kunnen geloven.

Electroland is een muziekevenement op maat, gericht op de generatie die 25 jaar geleden met het Disneyland® Park is geboren.
Het biedt een ideale gelegenheid om het park op een volledig nieuwe manier te beleven.

Tickets zijn nu verkrijgbaar op: electroland-disneylandparis.com

Voor meer informatie, nog extra vragen, aarzel zeker niet ons te contacteren!
Walkie Talkie - Maureen Richard
maureen@talkie.be

OVER DISNEYLAND® PARIS
Disneyland Paris is de eerste Europese toeristenbestemming en heeft sinds de opening in 1992 meer dan 320 miljoen bezoekers verwelkomt (13,4 miljoen in 2016). Het resort omvat twee spectaculaire themaparken (Disneyland Park en Walt Disney Studios Park) en zeven Disney-themahotels met 5800 kamers (meer dan 2700 kamers zijn beschikbaar in geselecteerde en geassocieerde hotels). Er zijn ook twee full-service congrescentra beschikbaar en een 27-holes golfbaan van wereldklasse. Verder is hier Disney Village gevestigd, een van de grootste uitgaansgebieden in de Parijse regio. Uitgespreid over meer dan 30 000 m2 biedt Disney Village themarestaurants, winkelcentra en bioscopen. Disneyland Paris omvat 59 attracties, 63 winkels en 55 restaurants.

OVER DISNEY BUSINESS SOLUTIONS
Disney Business Solutions is de bedrijfsunit belast met bedrijfsevenementen en speciale evenementen in Disneyland® Paris, de leidende integrale toeristische bestemming in Europa (hotels, restaurants, huurlocaties, activiteiten enz.). De marktleider Disney Business Solutions heeft in de afgelopen 24 jaar meer dan 850 evenementen per jaar georganiseerd. Disney Business Solutions kan rekenen op de kracht van het dna van Disney, de uitvinder van de storytelling, en mobiliseert al haar ervaring om de emotie in het hart van het evenement te plaatsen en onvergetelijke ervaringen te bieden.

OVER ELECTROLAND
Electroland is de allereerste electro-show in Disneyland® Paris en wordt georganiseerd door Disney Business Solutions. Dit 100% electro-dance evenement biedt een nog nooit eerder vertoond programma met een buitengewone line-up van wereldberoemde dj's en producers; voor een buitengewone ervaring en een fantastische avond op het ritme van de electro muziek in het unieke Walt Disney Studio Park®. Het kader van het openluchtpodium in de Production Courtyard brengt het publiek meteen in een feestelijke nightlife sfeer met spectaculaire projecties op de Twilight Zone Tower of Terror.
Om het evenement werkelijk onvergetelijk te maken, hebben de bezoekers bovendien toegang tot de voornaamste attracties, bars en restaurants die exclusief voor dit evenement worden geopend.

* Meer info over Steve Aoki
Steve Aoki, de voor een Grammy genomineerde electro-dance superstar, is wereldberoemd voor zijn excentrieke optredens! In 2014 maakte Aoki het studioalbum Neon Future I, dat opsteeg tot de eerste plaats op de dance-electro albumhitlijst, met de van goud verzekerde single Delirious (Boneless) met Chris Lake en Tujamo featuring Kid Ink. De film I’ll Sleep When I’m Dead toont een minder bekende kant van de entertainer: het self-made succes van Aoki als ondernemer en performer. Hij is de oprichter van het toonaangevende label Dim Mak en een veelgevraagde producer-remixer-dj die een stevige vinger drukt op de hartslag van de hedendaagse muziekcultuur.

* Meer info over Nervo
Hij is een beroemd Australisch dj- en songwriterduo. De tweelingzussen hebben met de door hen geschreven en geproduceerde hits voor Kylie Minogue, Ke$ha, The Pussycat Dolls, Afrojack, Steve Aoki en Miley Cyrus om maar enkele te noemen, snel de sterrenstatus bereikt. Met bovendien een dj-tour met meer dan 200 live shows per jaar op vooraanstaande podia, enkele van de grootste festivals ter wereld en residenties in superclubs als Omnia in Las Vegas en Ushuaia in Ibiza, is het overduidelijk dat Nervo tot de meest vooraanstaande electro-acts behoort.

* Meer info over Michael Calfan
Hij is een Franse dj die een frisse bries laat waaien door de electro-scene. Zijn leidraad is puur plezier en het leven niet te serieus te nemen. Hij maakt muziek met gevoel, diepte en emotie: “Ik put mijn inspiratie uit allerlei kunstvormen, uit alles met emotie. Misschien ben ik idealistisch, maar ik wil het publiek een gevoel geven, hen souvenirs en nostalgie bieden.” Zijn hits als Treasured Soul, Nobody Does It Better en Thorns helpen zeker mee om een heleboel nostalgische momenten te creëren. Ze hebben de hitlijsten gesierd, miljoenen streams opgeleverd en van Michael een van de meest gevraagde dj's gemaakt.

* Meer info over Richard Orlinski
Hij is wereldwijd de best verkopende moderne Franse kunstenaar. Zijn kunstwerken rond het thema Born Wild getuigen van een grondige bezinning over het dierlijk instinct en de menselijke natuur. Zijn nieuwsgierigheid en zijn verlangen om zijn ideeën in andere kunstvormen te uiten, hebben hem ook naar de muziek gevoerd. Vorig jaar maakte hij zijn eerste single, Heartbeat, in samenwerking met de Nederlandse zangeres Eva Simons en behaalde hiermee drie weken lang de eerste plaats in de Franse hitlijst. Momenteel werkt hij aan meer nummers met andere internationale artiesten. Voor de 25e verjaardag van DLP heeft Richard Orlinski een kunstwerk gemaakt van Mickey Mouse!