De gekste vakantiefoto’s dankzij Eva Mouton Pix

Woensdag 6 mei 2015 — Gentse illustrator Eva Mouton heeft er haar missie van gemaakt jouw zomer nog onvergetelijker te maken! Samen met HeyHey Apps ontwikkelde ze de app Eva Mouton Pix waarmee je leuke stickers op je zomerkiekjes kleeft. Zeg kaaaaaas! en al.

In de app Eva Mouton Pix vind je verschillende zomeraccessoires zoals een grappige duikbril, een fleurige caravan of zelfs verschillende dinosaurussen. Even de foto openen in het programma en daarna kan je naar hartenlust stickers gaan kleven. Je opgeleukte foto deel je makkelijk op alle sociale media rechtstreeks vanuit de applicatie. Je beleeft eindeloos veel plezier met je iPhone 4, 5 of 6.

De illustrator sloeg voor de deze app de handen in elkaar met stadsgenoot HeyHey Apps die al verschillende stickerapplicaties, een digitaal kleurboek en spel lanceerde. De samenwerking met Eva Mouton ligt volledig in lijn met andere collaboraties van het bedrijf. Zo werkten ze onder andere reeds samen met Bué The Warrior.

De applicatie waarmee alles kan en alles mag, is te downloaden in de iTunes Appstore vanaf 13 mei. Eva Mouton Pix kost 2,99 euro.

Wie Eva Mouton Pix wil testen, stuurt een mailtje naar debbie@talkie.be

Over Eva Mouton

Eva Mouton studeerde in 2009 af in de richting 'Beeldende Kunsten' aan Sint-Lucas in Gent. Sindsdien werkt ze als freelance illustrator. Elke week maakt ze de getekende column 'Eva's gedacht' voor het Weekblad van De Standaard. Daarnaast tekent ze geregeld live, maakt ze muurtekeningen en werkt ze in opdracht van uitgeverijen.

Over HeyHey Apps

De Gentse start-up HeyHey Apps is de creatie van Bue, Pieter Van Der Helst en Stefan Vandegehuchte, of zoals ze zelf zeggen “an artist, a nerd and a suit”. In 2010 kwamen de drie elkaar tegen en het idee ontstond om de kleurrijke wereld van Gentse street artist Bué weer te geven in leuke applicaties voor iPhone en iPad.  Hun missie: kinderen gelukkig maken en als het even kan hun ouders ook meenemen in deze vrolijke trip. In 2011 zag hun eerste applicatie HeyHey Colors het licht en in juni 2013 is het de beurt aan HeyHey Pix, en many more to come...

App Preview Eva Mouton Pix