Cultuur in de cinema

Ook in november speelt cultuur een hoofdrol bij Kinepolis!

Donderdag 19 oktober 2017 — Ook in november spelen cultuurvoorstellingen een hoofdrol in de Kinepolisbioscoop in jouw buurt. Vorig seizoen genoten 50.000 Belgische cultuurliefhebbers van het bioscoopconcept Cultuur in de cinema en ook in november zijn er kunstdocus en live performances van overal ter wereld op het grote scherm te bewonderen.

Beleef de spraakmakende theaterstukken uit Londen first row, geniet van een kristalhelder geluid tijdens de aangrijpende opera's live vanuit The Metropolitan in New York of laat je meeslepen door het Russische Bolshoi Ballet in verbluffende high definition. En ook kunstliefhebbers kunnen hun hart ophalen tijdens unieke rondleidingen doorheen 's werelds beroemdste musea of diepgaande kunstdocu's. Je hoeft de wereld niet meer rond te reizen om getalenteerde artiesten aan het werk te zien, Kinepolis brengt ze tot bij jou. Dit is cultuur zoals je het nooit eerder zag, hoorde en beleefde.

Opera in de cinema - The Exterminating Angel
18.11.2017 en 27.11.2017
 The Exterminating Angel blaast je gegarandeerd van je stoel. Deze avontuurlijke opera is gebaseerd op de gelijknamige filmklassieker van Luis Buñuel en werd geregisseerd door Tom Caims. Laat je betoveren door dit surrealistisch fantasieverhaal over een etentje waaraan gasten niet kunnen ontsnappen. Meer info

Theater in de cinema - Follies