Blue universe, dé trendkleur van colora voor 2018

Maandag 2 oktober 2017 — Welkom in het jaar van eindeloze mogelijkheden! 2018 brengt niet enkel zin in vernieuwing, maar ook een volledig spectrum aan nieuwe kleurcombinaties voor in jouw woning. Dé trendkleur voor 2018 is een donkerblauwe tint uit het uitgebreide We are colour-assortiment van colora met het veelzijdige karakter van een kameleon. Deze nieuwe tint komt de andere 404 kleuren van de trendcollectie van BOSS Paints vergezellen.

Inspirerend, zeker, maar hoe integreer je die nieuwe trendkleur nu in jouw interieur?

Blue is the new blackWe are colour creëerde de donkerblauwe kleur WE Y127 blue universe, dé trendkleur voor 2018 die in elke ruimte schittert zoals de oneindige schakeringen van ons universum en jouw interieur gegarandeerd van een fonkelende toets zal voorzien.

De laatste jaren ontwikkelden we een onmiskenbare voorkeur voor donkere kleuren, al laten we monotoon zwart steeds meer links liggen ten gunste van alternatieven zoals bruine, blauwe of groene tinten.  Zo past blue universe perfect in die tijdsgeest : de nieuwe trendkleur van We are colour is een mélange van donkerblauwe en zelfs groene tinten die inspiratie put uit het historische en het mysterieuze aspect van de Middeleeuwen, toepasselijk de dark ages genoemd.

We are colour, een inspiratieconcept waarbij kan gemixt worden tussen verf, behang en decoratieve schildertechnieken, lanceert tegelijk ook een trendcombinatie voor elke woonsfeer, zo weet jij meteen hoe je de trendkleur optimaal kunt inzetten in jouw leefruimte!

Eén trendkleur, een match met verschillende leefwerelden

We are colour ontwikkelde enkele trendcombinaties die de vijf leefwerelden JOY,ARTCULT, RAW en NEXT moeiteloos reflecteren. We indentificeren ons namelijk niet langer met één woonstijl of kleur, maar met een manier van leven. En daarin kunnen verschillende stijlen en kleuren een match made in heaven vormen! De trendkleur blue universe kun je daarom op subtiele wijze combineren met andere kleurfavorieten.

Een vleugje kleur in je interieur

De trendcombinaties van We are colour tonen aan dat de verhouding van kleurenonderling ontzettend belangrijk is. Deze donkerblauwe trendkleur kan een eye-catcherzijn in je interieur, maar kan evengoed je huidige look ondersteunen en slechts een subtiele touch of opfrissingsbeurt geven.

RAW

In het natuurlijk palet van RAW brengt de trendkleur voor 2018 een pop of colour in huis zonder afbreuk te doen aan de mooie eenvoud van de woning.

Wees niet bang om een volledige muur uit te dossen in de nieuwe trendkleur: blue universe is de ideale match met ruwe materialen zoals leer en hout, voor een pure uitstraling.

JOY

In combinatie met de frivole, lichte kleuren van JOY blijkt de nieuwe tint dan weer het gedroomde tegengewicht.

Gebruik de trendkleur in subtiele accenten: breng de verf aan op de zijkanten van meubelstukken of aan de randen van je ramen om de romige pastelkleuren uit te balanceren en een moderne toets te geven.

ART

De rijke en diepe kleur van blue universe is de gedroomde partner in crimevoor ART. Ga voor een gedurfde mix van kleuren en materialen in een luxueus interieur, waar vergulde objecten en meesterlijke schilderijen helemaal op hun plaats zijn.

CULT

Het moderne kleurpalet van CULT onthult een ander kantje van blue universe door de donkere trendkleur te confronteren met warmere accenten

Deze verfijnde stijl zal de harten van liefhebbers van design en vintage sneller doen slaan!

In het ultra-moderne en minimalistische interieur van NEXT is wit de ongekroonde koning. De trendkleur voor 2018 vind je terug in kleine accenten, zoals in accessoires of andere decoratieve details.

Deze winnende combo leent zich perfect tot een leuk spel van mix & match met als resultaat een thuis vol harmonie en vooral energie

Zin gekregen om jouw interieur een make-over te geven met de nieuwe trendkleur voor 2018? Ontdek alle trendkleurcombinaties en veel meer bij colora! Vraag hun experten voor advies, en ga aan de slag als een echte déco trendsetter!

colora advies

Advies in de winkel is helemaal gratis. Kleuradvies aan huis vanaf €90 en je ontvangt een waardebon van €60 bij aankoop van minstens €300 verf. Laat je je verfklus toch liever door een professional uitvoeren? Colora brengt jou graag in contact met een betrouwbare vakman.

BOSS paints
BOSS paints staat van A tot Z zelf in voor de ontwikkeling, de productie en de verkoop van haar verfproducten. Kwaliteit, advies en service staan centraal in onze aanpak. BOSS paints werd opgericht in 1945 door Antoon Bossuyt en is nu in handen van de derde generatie familie Bossuyt. Er werken vandaag 280 mensen voor het familiebedrijf, dat een omzet heeft van ruim 48 miljoen euro. Jaarlijks produceert BOSS paints ongeveer 3 miljoen liter verf voor professionele en particuliere klanten. Naast verf, biedt BOSS paints ook verfgerelateerde producten en decoratieve technieken aan. De professionele schilder kan terecht in de depots voor de vakman (Brugge, Waregem, Kontich en Gent). De particuliere klant kan terecht in de betere decoratiezaken en alle colora winkels (www.colora.be). Meer informatie op www.boss.be.

WE ARE COLOUR
We are colour is een veelzijdige collectie met Boss-paints verven en een behangassortiment. Met de nieuwe trendaanvullingen van 2017 bestaat We are colour uit 404 verfkleuren, 8 decoratieve verftechnieken en 36 accentbehangen. De kleuren werden opgedeeld in 137 vergrijsde, zachte tinten gecombineerd met off-whites onder de categorie “ME”. De 126 meer strakke, frisse kleuren gecombineerd met off-whites vallen onder de noemer “YOU”. “ZEN” staat voor een verzameling van 141 basistinten van off-whites, off-greys, off-blacks. De collectie biedt ook 8 decoratieve verftechnieken van Puntofino, Arcade, Arcade Raffia, Limestone, Metallic Chic, Whiteboard, Mystique tot Bohemia. De 36 accentbehangen (vliesbehang) beschikbaar in rollen van 0.53m x 10m. De collectie is verkrijgbaar bij colora, de betere decoratiezaak en de professionele schilder. Meer info: http://www.colora.be/nl/we-are-colour.

COLORA
Colora is een Belgische keten van verfwinkels voor zowel particulieren als professionele schilders. Colora verdeelt niet enkel de kwaliteitsproducten van verfproducent BOSS paints, het wil zijn klanten ook uitgebreid inspireren én adviseren. De eerste colora-winkel opende in 1981 haar deuren in Brugge. Vandaag telt colora in totaal 59 winkels, waarvan 58 in België en 1 in Nederland. 250 colora coaches staan elke dag paraat om klanten te helpen bij hun verfkeuze. Bij colora gaan kwaliteit en duurzaamheid hand in hand. We streven naar topproducten met een zo laag mogelijke milieu-impact. Meer informatie op www.colora.be.

Nadia

Walkie Talkie NV