Airstop lanceert Mystop, de eerste Belgische sociale netwerksite voor vakantiegangers

Donderdag 1 oktober 2015 — We kennen het allemaal, we vertrekken op reis en vragen nog snel via Twitter of Facebook naar de must do’s, must sees en must eats om toe te voegen aan je lijstje. Gedaan met al die verschillende kanalen uit te pluizen. Vanaf nu biedt Mystop een gratis one stop shop om de beste reistips te vinden en ook nog eens te delen!

Airstop, de reisorganisatie met goedkoopste vluchten en lastminutereizen, kwam op de proppen met het idee. Stein Gullentops: “We merken dat onze klanten meer en meer inspiratie zoeken bij hun medereizigers of deze zelf graag delen!” Om dit proces overzichtelijk te houden, lanceert Airstop nu Mystop. “Wij willen dé referentie worden voor insider do's-and-don'ts op alle bestemmingen ter wereld waar wij Belgen graag naartoe gaan”, legt Stein Gullentops enthousiast uit.

Reistips voor en door reizigers
Hoe werkt het? In een handomdraai heb je je profiel aangemaakt op Mystop. Vervolgens duid je op een wereldkaart aan waar je al geweest bent en welke bestemmingen op je wishlist staan. Jouw ervaringen en tips van voorbije inspirerende reizen kan je opslaan en andere gebruikers kunnen hierbij vragen stellen of hun eigen ondervindingen delen.
Aan elke bestemming die je wil bezoeken wordt een prijsindicatie toegevoegd, een inschatting van wat deze reis zou kosten. Mystop laat dan een prijsalarm afgaan, zodat jij perfect weet welke periode het beste is om te boeken.

Deel je tips en verzamel korting voor je droomreis
Maar daar stopt het niet! Mystop voegt een gamification aspect toe, zodat trouwe fans van bepaalde bestemmingen echte ambassadeurs kunnen worden. Je wordt als Mystop-gebruiker ook nog eens beloond om je ervaringen te delen want hoe meer verhalen je op het platform plaatst, hoe meer korting je verzamelt voor jouw droomreis!

Praktisch:
Mystop is volledig gratis.
Maak via deze link jouw profiel aan en start sharing: www.airstop.be

Alle beelden in hoge resolutie kan je via deze link downloaden!

Over Airstop:
In 1989 zag Airstop het levenslicht als bedrijf. De basisfilosofie van het bedrijf is mensen op vakantie laten vertrekken aan een aantrekkelijke prijs door optimaal gebruik te maken van bestaande capaciteit van luchtvaartmaatschappijen en tour operatoren.