Aftellen naar Kerstdag met PLAYMOBIL®

Dinsdag 26 september 2017 — Het blijft voor iedereen nagelbijtend wachten op dé grote dag: Kerstdag! Maar het zijn vooral de allerkleinsten die er reikhalzend én met pruillipje naar uitkijken om hun verrassingen uit te pakken op de leukste dag van het jaar!

Aftellen naar Kerstdag belooft nét zo leuk als de dag zelf te worden met de PLAYMOBIL® Adventkalenders! Van 1 december tot D-Day kunnen jouw lievelingen 24 mini PLAYMOBIL®-cadeautjes ontdekken die geleidelijk samen komen tot één leuk geheel. Maar gelukkig past elk nieuw speelgoedje ook perfect bij de andere PLAYMOBIL®-lievelingssets die ze al hebben. PLAYMOBIL® creëert speciaal voor deze kerstperiode drie thema's

Fantasie is koning bij de nieuwe sets!

Op de patio van de Paardrijclub ligt een zwart-wit gevlekte kat languit in het winterzonnetje te spinnen. Twee pony's hinniken luid en galopperen elegant door de uitgestrekte weide, kleurrijke bloemen en strikken glanzen in hun lange manen. Maar opgepast! Gevaar loert achter elk hoekje. Op een boogscheut van de weide zijn de Top Agents namelijk druk op zoek naar nieuwe manieren om de huiveringwekkende Dr. Drone te bestrijden. Hun laatste creatie en ultieme wapen? Een hypermoderne auto die niet enkel razendsnel door de straten racet, maar ook nog eens kan vliegen!

Wil jouw bengel liever één van Santa's little helpers zijn? In Kerstatelier met elfen zijn de kerstelfjes alvast dag en nacht bezig met de voorbereidingen voor Kerstdag. Ze toveren haastig (maar met véél liefde!) een heleboel cadeautjes in elkaar: van schattige poppen en teddyberen tot schommelpaarden en... PLAYMOBIL®-sets! Hup, hup, hup! Inpakken en snel in de slee. Want de Kerstman en Rudolf hebben nog een lange weg af te leggen voor jouw kerstcadeautje onder de boom ligt!

🎄 Download hier alle beeldmateriaal in hoge resolutie 🎄

Over PLAYMOBIL®

geobra Brandstätter Stiftung & Co. KG – de producent van PLAYMOBIL® met het hoofdkantoor in het Duitse Zirndorf – staat bekend om zijn kwalitatief uitstekende speelgoed, dat in Europa vervaardigd wordt. De 7,5 cm grote PLAYMOBIL®-figuur staat centraal in dit creatieve speelgoedsysteem, dat internationaal vele onderscheidingen heeft ontvangen. De rollenspelmogelijkheden die de fantasie prikkelen, gecombineerd met een brede waaier aan historische en moderne speelwerelden, houden kinderen geboeid en worden zeer gewaardeerd door ouders en opvoeders. Sinds de lancering in 1974 zijn er 3 miljard PLAYMOBIL®-figuren geproduceerd. Het bedrijf verkoopt het speelgoedsysteem, bestaande uit ongeveer 30 verschillende speelwerelden, in meer dan 100 landen en heeft meer dan 4100 werknemers in dienst. De wereldwijde omzet van de Brandstätter Group is in 2016 gestegen tot 671 miljoen euro. De hoge kwaliteit van PLAYMOBIL® wordt gegarandeerd door het gebruik van eigen Europese productielocaties in Duitsland, Malta, Tsjechië en Spanje. Sinds 2000 produceert het innovatieve bedrijf ook de hoogwaardige kunststof plantenbakken met bewateringssysteem van het merk LECHUZA.

PLAYMOBIL® Advent Calendar vanaf 4 jaar

9262 Advent Calendar - Paardrijclub
9263 Advent Calendar - Top Agents
9264 Advent Calendar - Kerstatelier met elfen